steppix

The Good Left Undone.

Kategori: Allmänt

Helgen har fungerat väldigt bra och har spenderat mycket tid med min sötpaj som vanligt. Har haft en trevlig helg. Mys och film på fredag och en fylla på lördag, sedan massa mys hel söndagen också. Här kommer i alla fall lite bilder från lördag och söndag.

Lördag:


Trött och sliten, men taggad på att fixa livet.

Drack cider som smakade knas och saknade mitt vin som jag redan druckit upp.

Full-Steffi rockade ensam med tusen katter hela kvällen.

Dennis kom hit mitt i natten med två stycken cheeseburgare. Fyllekäk sitter aldrig fel ska jag säga.

Söndag:


Kände hur otroligt bra jag mådde.

Prinsen skulle få ett nytt hem så vi tyckte att hans sista tid här hos oss skulle bli amazing.

Prinsen.

Linda kom förbi. Det var festligt. Vi bestämde oss för att styra fest under lovet.

Imorgon blir det skola och efter det rep. Morning Glory måste ju fixas upp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: