steppix

Maybe if we all lived in cubes.

Kategori: Allmänt

Det känns som att någon rispar med stålull i min hals samtidigt som någon kittlar insidan av halsen med en fjäder. Känns otroligt obehagligt och jag hostar om jag inte andas ordentligt. Hatar att vara sjuk. Kanske ska bli sjukskriven från skolan ett visst antal procent, men vi får se hur det blir med den saken. Ska ju försöka kämpa på nu.

Mysig eftermiddag med Linda och Dennis. Hade mycket trevligt fastän jag är sjuk och bara vill sova tills det gått över. Får se om det blir skola imorgon. Så fort jag är frisk denna gång blir det fan att käka så mycket vitaminer att jag dör och mer träning. Här ska vi bygga upp imunförsvaret!

Nu ska jag dricka te och se på Beck!

Maybe if we all lived in cubes.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: