steppix

Heroin, were have you been all my life?

Kategori: Allmänt

Har spenderat min dag med att städa lite i mitt rum och tränat tills jag ville spy. Annars har jag läst i min engelska bok också och känt mig grym! Är galet taggad på att fota idag fastän jag är sjuk och känner mig ganska äcklig och missanpassad.

Känns ganska bra att prata med en psykolog. Hon säger inte så mycket, bara nickar och ställer lite frågor då och då. Men det är galet skönt att se saker ur ett annat perspektiv. Vänner hjälper otroligt mycket, men oftast är de för inblandade för att kunna vara objektiva. Livet kanske blir bättre nu!

Känslor är svårt och jag vet inte hur jag ska göra. 3 val som alla är på sitt vis underbara. Alla har sina bra och dåliga sidor och jag vet inte riktigt vilken som överväger mest.

Nu ska jag röka och dricka te och sitta här och vara ganska söt.

Kommentarer

  • linda säger:

    puss på dig!

    2010-03-16 | 15:24:33
  • darjish säger:

    objektiva människor is the shiet! :D



    2010-03-17 | 09:38:08
    Bloggadress: http://assonfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här: