steppix

Whitewash

Kategori: Allmänt

Somnade halv tolv igår. Vaknade sedan klockan två och kunde inte somna om. Kroppen skakade, halsen gjorde ont, mitt huvud höll säkerligen på att sprängas och det kändes som att folk stack knivar i min mage. Klockan fem lyckades jag somna om och klockan halv sju ville jag inte direkt gå till skolan.

Somnade om och sov tills två på dagen, ringde far min och han fick skjutsa mig till vårdcentralen. Steffi hade sannerligen halsfluss. Fick hämta ut mitt kåvepenin och sedan fick jag käk. Nu var klockan ungefär runt fem. Softade ett tag och halv sju hade jag möte.

Mina tankar snurrar som vanligt runt. Andras ord väger tungt men jag vet inte hur jag skall tyda dom. Jag vet inte vad jag ska göra. "Om personen bara kunde skrika hur förbannad den var skulle jag bli överlycklig." Jag vet inte vem som talar sanning längre. Jag vet fan inte ens vad jag själv håller på med. Vill inte, men vill ändå. Orka inte men försöker ändå.




Mums, egobilder äger.

Nu ska jag knapra kåvepenin och lyssna på buckethead och fundera.

Följ ditt hjärtas röst för det du tror på

Kommentarer


Kommentera inlägget här: