steppix

Vilken härlig dag!

Kategori: Allmänt

Vilken helt underbar dag! Tog mig till skolan och livet fungerar. Klarade Arbetsmiljö & säkerhets kursen, totalt oväntat och det gjorde mig så jävla glad! Det kanske kommer bli bättre nu! Annars gick skolan faktiskt bra med allt annat och vi fick könsbestämma underbart söta råttungar.

Snart ska jag bada och se hur det blir ikväll. Nykter ska jag vara och det känns faktiskt ganska skönt. Delvis så känns det ganska jobbigt men det ska gå. Det ska bli bättre nu, jag ska upp ur skiten och bli gladare.

För första gången kan jag le igen.

Kommentarer

  • Anna säger:

    Jag håller me d känns skönt att sluta dricka! ;D

    2010-01-15 | 17:23:39
  • Steffi säger:

    Anna: Kroppen mår redan bättre nu. Det känns mycket bra :D

    2010-01-16 | 13:57:23
    Bloggadress: http://steppix.blogg.se/

Kommentera inlägget här: