steppix

This is what I see.

Kategori: Allmänt

Ikväll blir det troligtvis Grisbacka. Känns ganska bra, för det ska bli awesome har jag tänkt! Ska fixa vinet först och duscha och tagga till lite. Billig fylla äger, att vara nykter i 10 dagar gjorde något bra tillslut.

Det känns sorligt, men ändå på någotvis bra. Visst det är inte såhär jag vill att det ska vara. Men valet att ha eller inte ha är ändå ett lätt val. Man tar det man får och sedan utvecklas allt med tiden.

"Du är en krigare, det är det jag älskar med dig" Gör mig fortfarande glad, en av de finaste sakerna någon sagt till mig. 

Årstider ändras och det gör också människor, musik, droger och åsikter. Snart är det vår och jag har en känsla av att någonting av värde kommer hända under våren. Vinterdeprissionerna släpper och folk ler mycket oftare. Känslor som ligger i dvala under vintern kommer fram och saker man aldrig trott skulle hända kanske händer. Det börjar bli ljusare.




Buwz!

Nu ska jag fixa lite kaffe, så var planen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: