steppix

Sunday morning

Kategori: Allmänt

Morgonkaffe är goa grejer! Dock är klockan snart tre. Snart kommer Evelina för att hämta Myra. Känns ganska tråkigt tt ännu en av ungarna far, men dom måste bli sålda, vi har inte råd att ha kvar fler katter.

Om en och en halv timme ska jag åka ner på stan för att gå på bio med Ludvig och Evelina, eventuellt två andra men jag är inte säker. Det kommer nog bli väldigt roligt, skönt att bra ta det lugnt och när man inte lägger egna pengar så blir det ännu bättre. Tack till Ludvig.



Taggar för övrigt Punkillegal i sommar. Måste samla ihop lite pengar så jag kan åka dit. Missar troligtvis sista dagarna i skolan då men det är det värt. Måste få se Auktion en gång till känner jag.

Ibland önskar jag att man kunde vrida tillbaka tiden och valt något annat än det val man gjorde. Men bara man har egenskapen att förlåta så tror jag att det kan bli bra igen. Vad tror du?

Kommentarer

  • Marina säger:

    Punk illegal är en skitfestival, hade det inte varför för att jag verkligen ville se större delen av banden förra året så hade jag dräpt mig själv tack vare tristessen... men klart jag måste se auktions sista spelning... men då tänker jag bila ner för jag vägrar. sätta. mig. på. en. göteborgsbuss. igen. alltså hela resan var ett levande helvete och utan tvekan det värsta jag någonsin varit med om

    2010-01-17 | 16:51:36
    Bloggadress: http://sedgwicked.blogspot.com/
  • sara säger:

    dödssnygg

    2010-01-17 | 20:30:06
    Bloggadress: http://supersurasunksaras.blogg.se/
  • Steffi säger:

    Marina: Jo, det förstår jag, men jag vill såklart och som sagt också se Auktions sista spelning. jag joinar i bilen fan. Buss är skit.



    Sara: Tack, awesomeness!

    2010-01-17 | 21:37:03
    Bloggadress: http://steppix.blogg.se/

Kommentera inlägget här: