steppix

Perfect

Kategori: Allmänt

Hittade nyss ett blåmärke på mitt vänstra knä. Har inget minne av att ha ramlat eller slagit i mitt knä i någonting. Skumt, men ganska intressant.

Yrade som fan i morse av för lite mat och sömn. Åt ingen lunch igår på grund av att det var äcklig soppa och till middag blev det 4 powerking och 3 masariner, sedan sömnen är ju aldrig bra. Vaknade elva idag, badade, åt lunch och lämnade cigg till Fister. Följde honom även en bit dit han skulle. Egentligen typ hela vägen. Men promenader är bra!

Igår besökte jag stan och midgårdskolan efter att jag själv slutat. Det var trevligt och la ögonen på min pojkvän jag hade innan Tobias till och med, Axel heter han. Ungefär 3 år sedan vi pratade.  Blev inte av igår heller men jag var glad ändå.

Snart ska jag göra lite kaffe och sedan spela gitarr. Borde egentligen inte göra det eftersom mina fingrar gör ont, men jag måste spela.

Klockan fem drar vi mot innertavle och efter det blir det fest.

Önskar att du kunde säga lycka till, för just nu är nerverna i totalt kaos och det lär bli värre. Vissa saker gör en trygg och vissa inte, och livet är egentligen bara skitsnack. Det lär aldrig bli lätt, varför förstår du inte det?


Jag saknar dig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: