steppix

Our hopes and expectations

Kategori: Allmänt

Dina ord ekar fortfarande i mitt huvud, ibland är det värre än vanligt och det känns. Har svårt att sova, svårt att äta och det är svårt att klara av allt jag ska kunna klar av. Ibland rycker jag till och det känns som att man tappr taget. Desperat försök att hålla sig kvar i verkligheten och inte förlora sig själv. Det känns meningslöst. Krafterna är slut, men jag försöker, jag försöker gång på gång utan att få respons. Det tar på en, det tar hårt. Hårdare än du tror.

Idag tog jag mig ner på stan för att träffa Linda. Träffade lite annat folk men mina tankar var inte riktigt med mig. Fick äta lite av Linda men det kändes mest som att tugga på papper. Det gick i alla fall. Åkte hem runt fem och nu sitter jag här. Det är kväll och jag oroar mig inför natten. Att ligga ensam med tankar som bara snurrar runt, runt och håller en vaken är inte det bästa jag vet direkt.

It's such a perfect day
I'm glad I spent it with you
Such a perfect day
You just keep me hanging on

- Lou Reed- Perfect day


Varför?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: