steppix

Nyår i bilder.

Kategori: Allmänt

Bättre sent än aldrig som man brukar säga. Här kommer bilderna från nyår i alla fall. Bilderna har Linda och Marina tagit.


Jag gav bort Simon i julklapp/nyårspresent till Linda. Hon blev mycket glad.

Tre trevliga pojkar från skogen kom och förfestade med oss.

Tommy var något dragen.

Min älskade kusins kusin, Fister/Dennis kom också. Livet ägde då kan man säga.

Vi åkte buss mot Sofiehem. Riktigt galet var det!

Vi anlände till festen med glada miner, från nästan alla håll i alla fall.

Ida och Jocke.

Steffi och Jimmy.

Inget nyår utan en partydans!

Tycker denna bild är gullig som fan. Dock har jag ingen aning om vart glasögonen kommer ifrån. Nyår spårade lite då och då men jag överlevde och taggar ett nytt år.

Kommentarer

  • Ness säger:

    gillar bilden längst ner grymt mycket :)



    hahha ''Vi anlände till festen med glada miner, från nästan alla håll i alla fall. ''

    bara för jag hatar att vara med på bild :P

    2010-01-11 | 01:53:31
    Bloggadress: http://sness.blogg.se/

Kommentera inlägget här: