steppix

Monday you can fall apart.

Kategori: Allmänt

Hjärnan är helt klar men kroppen skakar av för lite av det mesta, förutom koffein. Imunförsvaret är åt helvette och jag har vitaminbrist. Inte helt okej. Det är faktiskt otroligt hur kroppen ställer in sig beroende på humöret. Dock ser jag ganska positivt på saker just nu, mest för att inte må sämre än jag orkar tillåta mig själv.

Helvette, vet inte direkt vad som händer med världen ändå. Du är en av de mest komplicerade människor jag stött på i mitt liv. Att läsa av folk har inte varit något problem för mig, det brukar gå bra, men med dig är det en helt annan sak. Kan inte säga vad det är för jag vet inte, det är bara någonting som kopplar bort det.

Var i alla fall i skolan idag. Det fungerade faktiskt väldigt bra och jag hade ingen ångest under hela skoldagen. Efter skolan träffade jag fint folk på stan, sedan hade jag rep. Gick relativt bra och efter repet drog jag till Dennis. Det var mycket trevligt och sedan när han följde mig en bit påväg hem mötte vi Räkan och Gran. Ägde faktiskt.

Ska snart gå in på rummet, ska försöka spela bort lite frustration men jag är för knas i halsen för att sjunga tror jag. Men försöka kan jag alltid. Annars ska jag dryga sönder och läsa "Momo- eller kampen om tiden" hela natten.

And I'm a bad boy, cause I don't even miss her.
I'm a bad boy for breaking her heart.

Free Falling- Tom Petty

Kommentarer


Kommentera inlägget här: