steppix

Man ser ju vad som händer, eller?

Kategori: Allmänt

Förstår inte varför jag alltid ska vara sjuk. Tack, tre jävla dagar som jag är frisk, tack. Ska vara frisk till helgen det har jag bestämt. På helgen ska man leva.

Hela skoldagen har jag bara haft tanken på att ta mig hem. Tog mig hem, softade med Joni, sedan kom Evelina, Vanni, Fister och Haffu. Mötet gick ganska segt, men fick en powerking av Fister och då älskade jag livet lite mer!

Tror det blir relativt tidigt ikväll, tror jag börjar få feber. Ska ligga och läsa och frysa sönder under mitt täcke. Måste städa mitt rum igen, disk överallt det äcklar mig!

Det går bra det måste jag erkänna. Visserligen vill jag inte direkt släppa taget om det jag vill ha men jag har inget direkt val. Om jag ska tro dina ord, söker du fler felaktiga svar än du borde, det verkar inte som att dina ord är  trovärdiga. Dock har dina ord nästan aldrig varit det.
So why would it change now?




Önskar att jag alltid kunde se ut såhär ungefär.
Är du nöjd Linda?

Man ser ju vad som händer, eller?

Kommentarer

  • linda säger:

    hell yeah!!!!

    2010-01-26 | 22:50:15

Kommentera inlägget här: