steppix

Långsam förändring- eller inget alls?

Kategori: Allmänt

Trött, sliten och otroligt less. Jag är less på att försöka behålla kontakten med vänner som egentligen inte är så mycket att ha som vänner. Dock så finns det människor som faktiskt visar att de bryr sig och uppskattar vänskapen man har, tex Ludvig och Dennis, (Fister). Tycker bara det är så tråkigt att vänner man har haft i flera månder/år inte förtjänar samma respekt längre. De sjunker i värde när de faktiskt inte direkt bryr sig. Det kallar jag inte vänskap och då kan jag lika gärna sluta träffa er.

Less på att det ska vara såhär. Vill så gärna skita i det men jag kan inte. Såklart att jag inte vill gå runt, tänka på dig och må allmänt skit på grund av det. Klart att jag inte vill att det ska gå ut över mina övriga intressen eller skolan, men det gör det. Helt ärligt vet jag fan inte hur jag kommer reagera på skolan imorgon. Vet inte hur jag reagerar på någonting längre. Det är en sak som jag vet och det är värt mer än du tror.

Till en helt annan person. Jag är väldigt besviken på dig. Vissa saker gör man, vissa saker låter man bli att göra. Vissa saker säger man och vissa saker säger man inte. Du måste förstå.


Snart blir det att röka och lyssna på Painkiller och Auktion.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: