steppix

Idioti..

Kategori: Allmänt

Ångest och jag vet inte direkt varför. Känns som att jag gör fel. Väldigt fel. Även om du kanske inte skulle bry dig så känns det ändå inte helt rätt. Frågan är ju då varför det blir som det blir. Känslorna trasslar in sig och det känns som en stor knut just nu. Jag vet inte vad jag tror på längre. Om det är något som gör ont så är det att inte ha någonting att tro på. Jag har ingen tro på någonting just nu. Allt blir destruktivt och jag lär mig att leva med det.

Det kanske är tur att jag inte har pengar på mobilen. Just nu är allt vill är att bara skriva hej och hoppas på ett svar. Idioti kallas det, något jag verkar vara full av. Helvete..



Det kommer att bli en lång natt. En lång jävla natt.

Slutar med någonting som jag håller kärt, något som står närmast hjärtat.
Sluta skrik.
Sluta andas.
Sluta andas för helvete.
Sluta lev om.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: