steppix

Fredag

Kategori: Allmänt

Igår kväll var det faktiskt riktigt roligt. Ludvig och Evelina kom hit och vi såg "Juno" och "Fjorton suger", sjukt knasiga filmer men dom passade för den kvällen. Annars åt vi otroligt mycket chips och jag tror alla mest bara ville dö i slutet. 02.20 stack alla hem och jag ritade ett tag. Blev ganska bra faktiskt och jag blev relativt nöjd. Somnade sedan med ett leende på läpparna, vilket jag inte gjort på veckor.

Idag ska jag städa upp lite på rummet och kanske flytta lite saker. Allt beror på hur mycket ork jag har. Men jag känner mig gnska positiv just nu. Ikväll blir det ersboda och jag ska vara nykter på fest. Dock har jag aningar om att det kan sluta illa men vi ser väl vad som händer.

Nu ska jag hämta en morot och ta min medicin.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: