steppix

För det du tror på.

Kategori: Allmänt

"Du kommer bra överens med de här personerna och det vore ett misstag att haka upp sig på de motsättningar som kan uppstå i början när du lär känna en person av detta tecken. Lita på din intution om du faller för någon av detta tecken men fall inte för snabbt. Ni måste jobba på era olikheter först" - Astrologi är grejen.

Imorgon ska jag bli spådd och det ska äga. Galna saker kan hända då. Funderar på att spola tillbaka tills där jag somnade igår på filmen. Såg ju fan "Landet för länge sedan". Tror nästan jag grät en bit in i filmen men jag är inte helt säker.

Livet är inte lätt och jag ska inte göra det svårare. Önskar bara att du kunde tro på sanningen. Det är ditt val som vanligt. Jag kan inget göra. Inte längre.


Kommentarer

  • Novembersara. säger:

    SV; Tack snälla du för din fina och kloka kommentar. Det värmer i mitt hjärta att det finns sådana fina och vänliga tjejer.

    2010-01-03 | 03:43:26
    Bloggadress: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här: