steppix

För att kunna förändra någon annan, måste man först förändra sig själv.

Kategori: Allmänt

Labil, nejdå inte alls.

Fredag: Vaknade upp med Linda och hade en allmänt trevlig dag. På kvällen var det dags för vin och att softa ensam i ett trångt utrymme. Runt midnatt blev jag less på att faktiskt vara redlöst full, ensam och inte ha så mycket att göra så jag ringde Ludvig.

Ludvig anlände och vi satt i köket och pratade i ca 30 minuter. Ludvig är verkligen en av de trevligaste personerna jag känner. När vi var redo började vi cykla mot Robert alltsa mot Carlshöjd. Tusen mil från mig. Jag var full vilket ledde till att det var otroligt spännande att åka bakom Ludvig på en cykel och jag tror att jag var livrädd lite då och då. Tappade min telefon också, jag tyckte det var en dålig plan.

Frös som aldrig förr när vi var framme hos Robert. Fick i alla fall låna ett täcke och snart var man varm igen. Kan inte säga så mycket om kvällen förutom de sakerna som jag minns. Att dricka för mycket av för starka saker leder till att spy blod vilket inte var underbart. Dock ganska festligt. Annars att man ska värdera sina vänner för det dom är och inte det man vill att de skall vara. KNAS.

Lördag: Bakis och tankar om en bättre början. Tog mig hem och åt fiskpinnar sedan sov jag i tre timmar till. Vaknade fem, fortfarande bakis. Äter middag vilket gör livet lite bättre men mår piss ändå. Ser film med mor min, slänger mig in i duschen sedan kommer Linda. Vi tar oss till Fridhem och jag blir full. Trodde inte det skulle bli direkt så men det blev jag.

Skjortor äger, pasta äger och varma filtar äger. Vaknade dagen efter av att Alex skrek i mitt öra. Ägde inte, drömde liksom att jag pratade i telefon med Gunde Svan, hur ofta händer det?

Idag är jag bakis och mår allmänt skit både psykiskt och fysiskt.

För att kunna förändra någon annan, måste man först förändra sig själv.

Kommentarer

  • Idis säger:

    Fast först måste du inse att du är en bra person och tillåta dig älska dig själv! :) Har själv varit med om tro att man hela tiden måste ändra sig själv å bara se sina brister och så mår man ännu sämre... Nu vet jag inte om det är så. Men ville iaf bara säga helt enkelt, Du förtjänar att må bra och du är stark (starkare än du tror)!



    Låt ingen trycka ned dig eller köra över dig, de som gör så är bara svaga och patetiska. Du är värd så mycket mer.Tvivla inte på att du är bra, för Du Är Jättebra!



    Kramar!



    2010-01-11 | 23:18:19

Kommentera inlägget här: