steppix

Fest i skolan liksom!

Kategori: Allmänt

Ganska fail att jag typ håller på att bli sjuk igen. Halsen är sämst och jag hostar lite då och då. Känns sjutk drygt, men det blir att dricka kaffe och hoppas på det bästa.

Tog mig till skolan idag, är galet stolt för jag hade bara 15 min att göra mig klar på! Har haft engelska nu och det var mest drygt men nu blir det kaffe och sedan softa vid datorn för då ska jag ha matte.

Efter skolan blir det ett snabbt besök på stan, träffa söta folk, fixa powerking och sedan rep och sedan softa sönder med livet.

"Fu han"- Det fick mig att tänka lite. Ja, jag gör ju faktiskt inget fel, egentligen. Det är inte fel, bara lite halvt omoraliskt och en liten minimal bit elakt. Men som sagt, jag gör ju inte fel och du kan inte klandra mig för någonting eftersom det var du som gjorde det.

Nä, nu ska jag hitta flickan och gå och hämta kaffe!




Nu är det fest på Forlsunda!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: