steppix

Lite instabilt.

Kategori: Allmänt

Människors känslor är någonting som jag finner mycket intressant. Det är så skört och ibland också ganska vackert. Vissa gånger blir man förvånad och vissa saker kan man förutspå. Vissa säger att man inte kan ändra sina känslor, det anser inte jag. Det man känner idag, behöver man inte känna imorgon. Därför tycker jag inte att man ska säga alltid eller aldrig, även om jag använder sådana ord ibland.

Däremot finns det vissa saker man faktiskt inte kan ta tillbaka. Valen du gör idag kommer du alltid få leva med, även om du väljer motsattsen dagen efter. Du har fortfarande valt och då kommer det alltid finnas där. Finns mycket jag gärna skulle vilja ta tillbka, många ord som jag yttrat önskar jag aldrig kommit ut, otroligt många handlingar önskar jag vad ogjorda och så många saker jag önskar att jag inte hade. Men det är valen jag har gjort och det enda man kan göra är att förlåta och gå vidare.

Jag fixar det här. Dock är jag lite osäker på metoderna, men det blir nog bra snart. Lite instabilt kanske.

I tried to be all that you need
Tried not ever let you down
Still I can see it in your eyes
Not good enough

Kommentarer


Kommentera inlägget här: