steppix

Insert

Kategori: Allmänt

Sitter just nu med massa kattungar i runt mig. Dom är helt bedårande men jag känner av min kattallergi lite då och då. Annars lyssnar jag på awesome musik och softar runt.

Igår var det nyårsafton. Förfest hos mig och sedan blev det Sofiehem. Minnet går lite åt sitt egna håll men jag vill i alla fall tro att det var ganska bra. Det var något nytt att bryta ihop på tolvslaget men det var på sitt egna lilla vis ganska underbart. Tackar alla mina vänner som ändå tog hand om mig, ni andra behöver inte känna er så speciella. Fick skjuts hem och det ägde.

Vaknade upp runt ett och sedan såg jag och Arvid på "festival". När han dragit hem softade jag mest och tog det lugnt.

Linda kom hit och vi hade det väldigt mysigt. Lite godis, champange, var choklad och kaffe var ungefär det vi fick i oss + en macka.

Sängen ska få vänta ett tag. Det funkar inte riktigt än.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: