steppix

Det saknas någonting..

Kategori: Allmänt

Tog mig inte till skolan idag. Halsen var svullen och det var svårt att andas. Magen gjorde ont, benen svek, yrsel. Med andra ord sög min morgon. Läste ett tag tills jag somnade och då sov jag till ett. Gick upp och diskade vilket mamma hade bett mig om, var sjukt nära på att svimma och jag tror nästan att jag gjorde det när jag änlände till soffan.

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Min kropp vill inte fungera och det känns inte så bra. Ikväll vet jag inte hur det blir med vad jag än gör kommer det äga.




Mina tankar är samlade på en ganska bra nivå just nu. Det är ett ultimatum, det är det som är svaret. Hoppas det inte krävs för mycket av dig att inse vad du borde göra.

Det saknas någonting..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: