steppix

Det går mot sitt slut.

Kategori: Allmänt

Jag vet inte hur jag ska tolka hur min kropp reagerar just nu. Hur ska jag tolka mina tankar och reda ut allting när det bara ekar. Gör det, gör det, gör det och flera gånger till. Jag gör det väl.

Måste hämta vinet, måste bli full nu, måste kunna tänka ordentligt.

Livet är att lära och att förstå. Hur man ska kompromissa, tala och bara allmänt leva. Efter 16 år finns det mycket som jag redan har fått ut av livet. Kan inte säga om det är bra eller dåligt, svaret kommer senare i livet. Finns saker som jag kommer ångra att jag lärde mig och förstod, vissa saker kommer blekna och inte riktigt finnas mer och vissa saker kommer man alltid att uppskatta.

Talets gåva är någonting som de flesta inte har. Jag önskar att fler hade den gåvan, det hade varit bra mycket bättre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: