steppix

Det finns alltid ett val

Kategori: Allmänt

Fixade en ny mobil idag, ägde sönder. Softade på stan vilket också ägde. Drog hem till Linda sedan till Draggen och sedan hem. Nu ska jag snart låsa in mig på mitt rum och sitta där hela natten, en bra plan.

Helvete! Varför kan det inte bara fixa sig? Om det fortsätter såhär kommer det troligtvis aldrig fungera, inte på något plan. Man kan inte alltid ta problemen åt sidan och hoppas att de på något magiskt sätt försvinner. Det enda som kan få det att fungera på något sätt är att prata. Jag vet, tid och allt som känns bäst nu. men i det långa loppet är det inte att ta avstånd som är bäst. Tycker inte heller att det är lätt eller roligt, men det är troligtvis det enda som kommer få någonting att fungera i slutet. Såhär kan det inte fortsätta och jag tror att du snart kommer inse det också, det hoppas jag i alla fall.



Det finns alltid ett val. Frågan är vad du väljer. Hoppas att du tänker över det noga, det är ett val man gör för livet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: