steppix

Death or glory

Kategori: Allmänt

Idag är det i alla fall fredag och det är ganska som vanligt. Problem, ångest, vin och knasigheter.

Igår var Linda här. Vi drack kaffe, softade, såg film och hade det mycket trevligt. Vi somnade klockan fem på morgonen och gick upp runt tre. Såg grodan boll och drack mer kaffe. Livet softade med andra ord.

Ikväll ser man vad som händer.

Det är tragiskt att det är såhär, det tycker jag. Ord sårar mer än vad man tror och vill. Finns mycket som jag ångrar att jag har sagt till dig och det finns mycket jag ångrar att jag inte sa. Tycker inte om att mina vänner lider på grund av detta, det sårar otroligt mycket. Men mest av allt sårar det att du inte kan lyssna på mig. Ett ärligt samtal sedan är det över om det är så du vill ha det. Känslor kan man inte göra någonting åt, men man ska inte förneka något eller göra allting värre genom att ljuga.

Det var inte meningen att det skulle sluta såhär.

Jag tycker om dig, men du är en svår person att tycka om


"Kärlek är bara en massa kemiska grejer som gör att man blir kåt och konstig. Förhoppningsvis går det över ganska fort" - Filmen Festival.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: