steppix

Dadhichi

Kategori: Allmänt

Kan inte säga vad andra personer tycker, men att inte låta mig träffa en vän för att du inte vill träffa mig är bara för lamt faktiskt och mycket själviskt. Hade inga avsikter att ens prata med dig. Respekterade att du inte ville och stannade kvar, men vad händer då? Jo, du kommer till det ställe jag är för att träffa dina vänner. Visst, inte mitt hem och mina regler men du kan inte kalla mig idiot när det är ganska klart vem som inte riktigt kan tänka logist här.

Igår var mest knas och humöret gick i vågor. Var sjukt trevligt att sitta med nära vänner och se en film, även om vissa inte kanske uppskattade valet av film. Tog mig hem klockan sju imorse och sov som ett litet barn direkt jag kom hem.

Idag ska jag nog mest ta det lugnt och vara hemma. Vill följa med malin hem till Offer men jag är så jävla trött och orkar fan inte gå. Men, men, den som lever får se. Nu ska jag se någon knasig film och sova lite mer tror jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: