steppix

Communication Breakdown

Kategori: Allmänt

Snart ska jag försöka sova ett tag. Febern gör mig trött och jag har egentligen itne så mycket uppe att göra. Försöker klara av skolan vilket är svårt när man är konstant sjuk. Senare idag blir det kanske att träffa Dennis, kanske inte. träffa annat folk kanske, eller inte, sitta, stå, stirra, andas, kanske- kanske inte.

Snart blir det kanske att åka bil. Bil äger. Med cigg, vänner och musik.
Jag har en vän med en bil, därför är jag cool. Dock just nu syftar jag på en vän som har en vän med en bil, men jag äger ändå!

Communication Breakdown, It's always the same
I'm having a nervous breakdown, Drive me insane


Lev med tanken att du aldrig kommer få det du vill ha. För det är så det är. Har du inte inset det än?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: