steppix

Are we getting closer, or are we just getting more lost?

Kategori: Allmänt

Kom ganska nyligen hem från Linus. Enligt mig var det väldigt trevligt. Höll mig nykter och det är jag stolt över. Det blåste sjukt mycket när jag gick hem och jag ville nästan bara krypa ihop till en liten boll och sova. Nu sitter jag här och är lagomt varm med ett glas mjölk och en cigg i handen. Nöjd kan man säga.

Kommer denna historia att få ett lyckligt slut, precis som i en typisk Hollywood- film, eller blir det ett olyckligt slut som det enda verkligheten har att erbjuda?

I'll show you mine if you show me yours first
Let's compare scars I'll tell you whose is worse
Let's unwrite these pages and replace them with our own words
Rise Against- Swing Life Away

Kommentarer

  • Marina säger:

    Vad bra att du höll dig nykter! Fortsätt i samma stil så ska du få en kram för varje dag du hållit dig nykter.

    2010-01-17 | 17:04:20
    Bloggadress: http://sedgwicked.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: