steppix

A chance to set things straight.

Kategori: Allmänt

Onsdagar är grejen. Efter skolan hamnade jag på stan med Linda. Träffade mer awesome folk, försökte mig på att bråka med de stora karlarna och det var ganska dumt gjort. Hängde mest upp och ner och förlorade mina skor lite då och då. Men trevligt var det i alla fall. Efter stan stack jag hem och käkade och sedan har jag bara haft möte.

Finns inte så mycket att säga. Kan troligtvis inte göra någonting mer. Kan inte tvinga dig att lösa någonting och jag kan inte få dig att förstå hur värdefullt det är, det som du kastar bort likt en gammal pappersbit. Som pappersbitarna i din ficka som jag gav dig. Nu ligger dom trasiga, skrynkliga och förtörda i fickan på din jacka. Det kanske är så du behandlar värdefulla saker, eller det kanske inte var av värde för dig? Det kanske ingenting var.

Lär väl troligtvis alltid finnas där för dig, men det är ditt val om du vill använda den möjligheten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: