steppix

Mental Health

Kategori: Allmänt

Vill göra någonting galet. Någonting spontant, följa mina impulser, göra det otänkbara och bara leva för sekunden. Se livet ur nya perspektiv, uppskatta nya saker, öppna mina sinnen och höra nya underbara toner djupt inom mig. Vill känna livets naturliga rus, känna lyckan av att bara vara i just det ögonblicket och bara kunna leva där för alltid. Det är vad jag vill. Det är vad jag behöver.

Det har börjat igen. Kan inte bestämma om det är bra eller dåligt. Det ser jag väl i längden.

Vet inte hur jag ska göra, men jag är ganska glad ändå. Någon dag kommer jag se det här på ett helt annat sätt, kanske kommer jag även vara glad över det.

I break down like you want me to
But I will not give control to you
Sniff like a pound of glue
Forget all the things you put me through
Dial up the residue
Now I'm nuts, just like a blue cashew

And all I want is to go home just for a bit
But these padded rooms are the shit

I'm happy in my mental health
These conversations with myself
They say that only time will tell
Whatever, I'm happy in my mental health
I'm happy in my mental health
Zebrahead- Mental Health



Kommentarer


Kommentera inlägget här: