steppix

Fuck you all.

Kategori: Allmänt

Att skilja på verklighet och drömmar är svårt. Jag vet inte vad jag vill ha eller vad jag egentligen är ute efter. Att lämna det förflutna och öppna upp för framtiden känns så svårt. Blickar tillbaka och känner framtiden men jag kan fortfarande inte se det jag borde se. Han är allt jag egentligen vill ha och allt jag egentligen behöver, men fortfarande kan jag inte.... Det andra är det jag inte vill ha och inte behöver men fortfarande finns det någonting där som behövs. Komplicerat och jag vet inte om jag orkar fortsätta.

I'm sick of endings
I'm done pretending
I just want you back to normal
I think you don't know just how you feel
And every time you think of me
Remember how things used to be not long ago


Hatar i princip allt och alla och det är Dennis som får stå ut med mina elaka sms om hur mycket jag hatar allt. Nu ska jag dricka 3 koppar kaffe och hata alla som räknar matte och inte har ett eget liv.

Fuck you all.


Fest.

Kommentarer

  • linda säger:

    let's p-p-paaaartey

    2010-02-15 | 11:07:52
  • saandraa säger:

    jaaa :D

    2010-02-15 | 12:12:00
    Bloggadress: http://apsatss.blogg.se/

Kommentera inlägget här: