steppix

I'm seconds away from breaking apart.

Kategori: Allmänt

Det går för snabbt. För mycket känslor både från mig och från andra. För mycket som kommer fram och inte, och så mycket att tänka på, över och inuti. Vissa saker är visserligen saker jag behöver, men frågan är om jag verkligen vill ha det. Om jag verkligen vill ha det från dig, han eller honom. Jag vet inte riktigt hur allt står till just nu. Fortfarande mycket som inte står klart skrivet, svart på vitt, och så mycket som behöver bli sagt.

För första gången på länge känner jag mig falsk. Inte bara mot vissa i min omgivning utan även mot mig själv. Jag behöver tid, jag måste tänka. Jag vill inte bli sårad, inte igen, inte alls faktiskt. Jag vill må bra, se ljusare på livet, vara glad, le och skratta utan att ha någon speciell anledning. Men jag vill inte heller såra någon annan. Inte dig, inte han och inte honom och absolut inte mig själv, även om vissa personer står över.

Frågan är ju, hur ska man kunnna tänka, förklara och känna, när man inte ens kan förstå?


Efter skolan hängde jag en snabbis på stan. Åkte sedan hem och hade rep. Efter det kom Fister och softade med mig, Simon och Linda. Vi såg Smala Sussie och sedan blev det lite knas. Nu sitter jag här och softar eller ja, inte egentligen. Ska snart gå in på mitt rum och bara vara där. Men det blir snart. Saker ska fixas.


Äger på att rita.

Mitt rum ägde ju så mycket mer förut.

Maybe I didn't show in every possible way
How much I care

We're minutes away from saying goodbye for all of time
I'm seconds away from breaking apart

Sorry For Everything- Dead By April

Nu blir det livet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: