steppix

Until we meet again.

Kategori: Allmänt

Blev ingen skola idag. Kändes alltför drygt att ta mig upp och ha vetskapen om att jag måste göra ett prov samt ha ekologi. Sa starkt nej och sov istället. När jag vaknade städade jag mitt rum. Kolla hur mycket jag ägde:



Tycker ju att jag är ganska duktig faktiskt. Hade även städat upp lite innan första bilden togs.

Nu ska jag göra lite kaffe, göra ett försök att se okej ut och sedan fota lite tror jag. Ikväll blir det möte och soft med folk jag tycker om. Finns egentligen bara ett stort problem just nu men det kanske blir bättre?

"Man ska alltid ägna en stund om dagen på att tänka på den man tycker om och uppskattar."

Kommentarer

  • novembersara säger:

    SV: Haha, tack sötnos :)

    ja, testa dem, det måste du :D och glöm inte 8 snabba sekunder ;)

    2010-02-16 | 13:31:47
    Bloggadress: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här: