steppix

Torsdag eller dylikt

Kategori: Allmänt

Om 40 minuter kommer pappa och hämtar mig för att skjutsa mig till skolan. Tyckte att det var onödigt att åka dit när jag inte har rätt sak för att åka traktor i trafiken. Ska i alla fall dit och käka lunch och ha estetisk verksamhet.

Efter skolan har jag inga direkta planer. Blir väl att träna och spela gitarr. För övrigt känner jag mig ganska glad och det är bra. Visserligen vet jag att denna dag kommer sluta illa men det är bara att kriga på tills det blir som det blir.

Har ju faktiskt världens festligaste tröja idag. Den fick jag låna av Dennis. Eller att jag övertalade honom att låna ut den skulle kanske mer passa in. Den äger och den är min nu har jag bestämt!

Fu livet nu ska jag dricka kaffe.

Erased.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: