steppix

Three little words and the question why.

Kategori: Allmänt

Denna dag har varit allmänt knas och orkar just nu inte gå igenom vad som hänt.

"Det är jobbigt att umgås med någon som tycker om en på ett annat sätt än vad man själv gör" betyder inte det att det skall vara ömsesidigt, eller handlar det bara om vilken press som läggs på dig?

Jag vill inte veta sådana saker, inte nu och troligtvis inte någon jävla gång i framtiden. Vet inte om du blir sårad om jag skulle säga i princip samma sak, men jag väljer att inte göra det. Du vet hur det är så varför gör du allting svårare?

Är i alla fall glad för att du ger någonting en chans. Vad det än leder till, du försöker i alla fall. Det uppskattas. Verkligen.


Nu ska jag gräva ner mig i min säng, skrika ut min ångest i min kudde och låta allting som händer hända.

Three little words and the question why.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: