steppix

Lalalala

Kategori: Allmänt

Känns jobbigt att veta att jag ljuger för dig och jag tror att du vet det också. Hur bra det än verkar vara är det inte ett dugg bättre än förut. Fortfarande samma irriterande skit som finns inuti som bara ligger och gnager sig djupare in. Ibland undrar jag om du verkligen vet vad du egentligen har gjort.

Sista skoldagen imorgon, jag ska klara en hel vecka. Det skulle kännas fantastiskt. Har kört traktor i 3 timmar idag. Gick bra förutom att det blev lite knas då och då och blev ganska fel ibland, men man lär av sina misstag.

Efter skolan drog jag hem till Dennis, var på uselt humör men det blev bättre efter att jag fått ett äpple. Vi softade där tills Dennis ätit middag och sedan drog vi hem till mig. Linda kom förbi och nu har alla åkt hem.

Galet trött och ska typ sova nu. Imorgon blir det att dra tills tugan och kommer nog hem på lördag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: