steppix

I don´t know...

Kategori: Allmänt

Denna helg har varit otroligt knasig. Full, galen, ledsen, glad och otroligt awesome har jag kännt mig.

Idag har jag softat med Linda och Simon, hämtat min laddare och sedan dragit och softat hos FisteR. Blev att äta massa glass, se film och vandra till Rebecka. Blev galet trött ibland men höll mig vaken.

Det snurrar runt och det finns ingen utväg. Kanske skulle det vara bra att gå till psykologen ändå. Kanske skulle det bli bra att reda ut saker med någon som inte är inblandad någonstans utan bara kan säga som hon tror och anser.

Inleder saker utan att slutföra det förgångna. Hur jag än vrider och vänder på allting så kommer jag inte fram till någonting. Vad är egentligen bäst att göra? Vad är svaret på allting? Vad ska jag göra? Varför kan du inte bara säga det? Vad fan skall jag göra? Jag kan inte göra någonting, komma någonstans om du inte bara kan svara på det. Sitter fast och sjunker bara djupare ner. Ge mig svaret.

Tell me what I'm supposed to do
With all these left over feelings of you
Cause I don't know

And tell me how I'm supposed to feel
When all these nightmares become real
Cause I don't know

And I don't think you see
The places inside me that I find you
And I don't know how we
Separate the lies here from the truth
And I don't know how we
Woke up one day and somehow thought we knew
Exactly what we're supposed to do.

Roadside- Rise Against

Kommentarer


Kommentera inlägget här: