steppix

Could you tell me again what you did this for?

Kategori: Allmänt

Mhmpppf....... Helvete!

Måste göra ett val och det är snabbt. Det börjar bli destruktivt och det fungerar inte då. Inte alls. Man kan inte ha kakan kvar och ändå äta den.

Det kommer med tiden, men kan man verkligen förlita sig på detta fenomen i alla lägen? Vad sägs om lögner och svek, det är bara ett faktum att man måste ta med alla faktorer och inte bara förlita sig på detta fenomen som vi kallar för tid. Tid löser faktiskt ingenting, det är valen vi väljer att göra under tiden vi påstås skall göra dessa val.

Ge mig en timme, det ger resultat.
Ge mig en vecka, det gör skillnad.
Ge mig en månad, förnyelse.
Ge mig ett år och du känner inte igen mig.


Ingen skola, ingen ork att åka. Blev att föröka fixa hårfärg och annars vara med Dennis. Fick skjuts av far hem och sov ett tag. Var sedan på möte och softade med folket. Nu sitter jag här och funderar ut hur livet fungerar.


Lilla Nemi har ju ett nytt hem. Hon har ju en polare fan. Tror dom spanar efter knarket nu.

Could you tell me again what you did this for?

"I don't love you anymore" is all I remember you telling me
Never have I felt so cold
But I've no more blood to bleed
Cause my heart has been draining into the sea

Still I wait
With a hope inside of me
So still I wait
Until again we meet
Blood To Bleed- Rise Against


Nej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: