steppix

And all I can taste is this moment.

Kategori: Allmänt

Igår var faktiskt jävligt roligt. I'm on a boat yttrades oändligt många gånger. De som fick vara med på "båten" var bara jag, Joni, FisteR och Ozzy. Vi ägde ju mest. Någon hora sparkade Joni i skrevet så han fick åka in på akuten, det var inte okej tycker jag. Jag och FisteR vandrade sedan hem och dog ett tag.

Vaknade idag och jag och FisteR tog det mest lugnt. Drog och hämtade vinet, träffade Joni, drog vidare till Fister och åt glass. Ägde sönder skall jag säga. Köpte sedan powerking och mjölk och åkte hem.

Sitter nu och softar och väntar på Linda och Simon. Ska duscha snart och hitta kläder och så, men först ska jag bara softa.

Inte helt säker på om jag taggar ikväll, men på något plan skall det väl bli bra. har i alla fall vin och powerking och Linda så det skall nog fungera.

And I'd give up forever to touch you
Cause I know that you feel me somehow
You're the closest to heaven that I'll ever be
And I don't want to go home right now

And all I can taste is this moment
And all I can breathe is your life
Cause sooner or later it's over
I just don't want to miss you tonight

And I don't want the world to see me
Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am

And you can't fight the tears that ain't coming
Or the moment of truth in your lies
When everything seems like the movies
You bleed just to know your alive

Iris- Goo Goo Dolls

Kommentarer


Kommentera inlägget här: