steppix

All I try to say is.

Kategori: Allmänt

Sitter här och softar skulle man kunna säga. Många tankar som jag behöver tänka igenom men det funkar ganska bra faktiskt. Har funderat över hur pass långt jag har kommit de senaste året och det är ganska mycket. Visserligen känns det jobbigt att veta att mycket också har förstörts på grund av en viss person, men det har ändå gett nya insikter.

Ser i alla fall relativt positivt på våren. Ska utveckla min skicklighet på gitarr, möjligtvis börja åka skateboard igen samt massa andra spännande idéer. Hoppas också på att träffa nytt underbart folk och få djupare relationer med de vänner jag redan har. De personer som inte ger något kommer jag inte ha kvar och jag hoppas att det inte ska behöva vara så många.

Ikväll har jag inte så mycket planer. Ska spela lite gitarr och öva på skuggor som vi håller på med på estetisk verksamhet i skolan. Det är faktiskt riktigt roligt. Tecknade två bilder idag och jag ska försöka fixa en bild på dom så att ni kan se hur cool jag är!



Dennis tröja äger ska jag säga. Ska definitivt aldrig lämna tillbaka den.

When all I try to say is
I'm in love with a feeling
I know that it shows
I'm in love with a feeling
I don't care who knows

Kommentarer


Kommentera inlägget här: