steppix

Whatever turns you on.

Kategori: Allmänt

Stab your dagger right through my heart and twist
Does this turn you on?
Follow it up by punching my face with your fists
Does this turn you on?
Now on the ground, cut open both of my wrists
Does this turn you on?
Say you love me and suffocate me with a kiss
Whatever turns you on!

You always get to me
Always get to you
Always do your worst to get the best of me

Me always pushing you
Always pushing me
Always manage to being the worst in you!

Zebrahead- Here's To You

Kanske inte den bästa av alla dagar, men jag är fast besluten att vara i skolan hela dagen. Klarar inte av att sitta hemma och ha ångest och det enda jag kan göra är att antingen plugga eller träna. inget av dessa känns speciellt taggande när det känns som att kroppen helst skulle vilja byta ägare just nu.

Snart blir det kaffe, koffeintabletter och powerking- här behövs energi i alla nivåer!

Ibland ser jag dig som någonting övernaturligt, något som faktisk inte existerar. Bara något som finns i mitt huvud. Kanske är det faktiskt så att den du är för mig bara är i min fantasi för att jag vill hoppas att det ska vara så. Kanske.

Tänk om det skulle finnas enhörningar på forslunda, då hade jag haft roligt nu. Men forslunda förstör mitt liv och har tagit bort alla mina dokument, bilder, musik och dylikt från min dator. Tack som fan, nu ligger jag efter ännu mer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: