steppix

Well, every moment spent with you is a moment I treasure.

Kategori: Allmänt

Känner ingen ork och vet inte vad jag vill. Allt känns ganska meningslöst. Flera nya händelser, falska förhoppningar, lögner och mer svek än vanligt. Trodde att livet var påväg att bli bättre men nu har allt bara rasat igen och jag känner ju mest bara för att inte göra någonting alls.

Måste anpassa mig och göra det som förväntas av mig men det fungerar inte i längden. Missar allt som skulle vara nyttigt och bra och att förändras till något bättre finns inte alls kvar.

Behöver få min drivkraft tillbaka. Viljan att försöka och göra det som behövs. Vetskapen om att jag har gjort allt gör mig frustrerad för ingenting har blivit som det skulle bli.

Hey you, out there on the road
always doing what you're told,
Can you help me?

Hey you, out there beyond the wall,
Breaking bottles in the hall,
Can you help me?

Hey you, don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall.


Pink Floyd- Hey You

Kommentarer


Kommentera inlägget här: