steppix

Cause we all die young

Kategori: Allmänt

De går inte. Helvette. Jag försöker, varför är det så svårt för? Glömmer bort vad jag åt till middag en timme efter att jag har ätit, glömmer bort dagar och tider, namn, vad jag har gjort och vad jag säger men minnat av dig är som fastklistrat och hur jag än försöker så kan jag inte glömma. Orden ekar i huvudet, och jag har tappat kontrollen.

För övrigt så är jag i skolan och jag förstår inte varför. Har matte nu, fattar inget. prov efter det vilket jag inte kommer göra, sedan har jag någon annan lektion och hund och allt känns bara så jävla drygt. Ligger efter och fattar inte ett piss av det folk snackar om.

Följ ditt hjärtas röst för det du tror på- Varför är det just det som gör att allt blir så komplicerat?


Vi lyckades göra en jävla eld.

Vi var ju som ganska nöjda.

Vissa behöver tålamod.

Tell me i know
I lived so afraid
And still we cry alone
With words left unsaid

Kommentarer


Kommentera inlägget här: