steppix

The third hole.

Kategori: Allmänt

Snart ska jag lägga mig i sängen och mysa, men först blir det av att trycka in en nål genom örat och blogga såklart.

Skolan var otroligt jobbig idag. Slutade 16.20 vilket jag anser inte är någon lek. Hade bara tråkiga lektioner också, datakunskap, växt/djurliv, engelska och svenska. Verkligen inte roande, men som tur är finns det roliga folk som Emmy och Gabriel. Ni gör verkligen min dag i skolan. Moa är också fin, fast hon var inte med oss idag. Hon var med någon brud jag inte minns namnet på.

Iallafall så var jag på stan ett tag efter skolan med Moa, Emmy och Gabriel. Träffade Lucas också vilket jag tyckte var väldigt roligt, eftersom vi så sällan ses. Följde Gabriel till busstationen och att kramas på trasiga bänkar kan jag säga inte är en bra idé. Det kan låta konstigt och folk börjar glo. Såklart hände det och det satt två snopna ungdomar då på en bänk och skrattade (alltså vi 2 för er invalida people). Bestämde mig då för att jag skulle gå tillbaka till Emmy på vasaplan och då åkte vi hem.

Annars har jag bara tagit det lugnt hemma och pluggat lite till provet vi har på torsdag. Hej, hej 37 växter ska vi kunna. Känns ganska awesome. Kan 28 stycken tror jag, ska gå en runda imorgon och kolla lite.

Aja, detta blev längre än jag trott, nu måste jag kila och leta en nål och ett smycke.

Cya

Kommentarer

  • linneaaa säger:

    aaaaaaaaaj! :O

    2009-09-16 | 19:44:00
    Bloggadress: http://idontshineifyoudontshine.blogg.se/
  • emilia säger:

    usch, de där såg inte så skönt ut:(

    2009-09-17 | 18:07:13
    Bloggadress: http://emiliajivegard.blogg.se/
  • Steppix säger:

    linneaaa: Det gör faktiskt inte så ont att ta hål i tungan.



    emilia: Nä det gör inte det, men det gjorde inte ont. Det var bara mest obehagligt att inte kunna spotta ut allt blod som kom.

    2009-09-17 | 18:50:54

Kommentera inlägget här: