steppix

Sluta

Kategori: Allmänt

Jag vill bara gråta. Vill ha dig eller bara någon här som kan lyssna. Jag vill dricka ett, två eller flera glas vin och bara prata. Det känns som om någonting fattas, om det kallas kärlek vet jag inte. Tror inte kärlek är riktigt min starka sida.

Ungefär allt känns meningslöst just nu. Försöker vara glad och visa mina bästa sidor, men hela min kropp skakar och ångesten är för det mesta över mig.

Destruktiv, hell yeah.

Ta mig till stockholm nu, ta mig till alkoholen och alla glada fester. Ta mig till den tid då allt var bra och alla bara levde sina egna liv. Nu lever vi varandras och försöker lösa allt, och vi vet att det inte går.

Sluta leva i mina tankar och skaffa dig en egen verklighet.

Snart är det fredag.

Cya

Kommentarer

  • linda säger:

    festen kommer ohyeah

    2009-09-16 | 15:38:42

Kommentera inlägget här: