steppix

Sjuk liksom

Kategori: Allmänt

Tycker att jag borde bli inlagd på sjukhus och bli hög på morfin eller något. Detta är inte kul. Kan knappt andas ibland och det känns inte som om någon medicin hjälper, och tro mig det är många. Tror dock att jag är påväg att bli bättre och min röst har kommit tillbaka lite. Mamma sa att jag lät som en bög eller liknande. Då blev jag ledsen.

Men idag ska jag fortsätta äta mina chips och ta det lugnt. Kan liksom göra annat. Ska försöka plugga lite också.



Tycker ju lätt att jag ska sluta vara sjuk nu.

Ps. Har massa bilder från i fredags när Linda besökte min skola bland annat. Ska lägga in dem på bloggen när jag känner att jag klarar av det.

Cya

Kommentarer

  • ANNA PEDERSEN säger:

    sv: det beror ju lite på också .. :) på vissa passar det helt enkelt inte och på vissa passar det verkligen super! ;D

    2009-09-27 | 17:51:18
    Bloggadress: http://naannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här: