steppix

Saturday, Sunday.

Kategori: Allmänt

Lördagen började tidigt. Kunda inte somna om utan gick mest bara runt ensam i Lindas lägenhet, satt i sängen, petade på Gabriel, gosade med katten och rökte. Efter ca 30 minuter hade Linda vaknat och vi satt och softade. Tor hade också sovit hos Linda och jag och Linda gjorde ost/skink paj. Gabriel och Tor fick äta pasta.

Kotte, Tommy och Joel kom förbi under dagen och vi satt och drack kaffe och hade det trevligt. Fixa alkohol till kvällen gjorde vi också.

Vid fyra tiden fick jag skjuts hem och där tog jag en dusch, åt mat och softade ett tag. Vandrade sedan tillbaka till Linda med hennes stora cykel. Kan inte säga att jag tyckte det var trevligt.

Nästan på direkten börjde förfesten. Då var klockan ungefär halv sex. Massa fjortisdunk och glada miner var det iallafall. Folk började ramla in och festen kom igång mer och mer. Kan dock inte påstå att jag minns särsklilt mycket. Sjukt mycket randoms var där och ja, eftersom jag inte minns så mycket så sammanfattar jag lite nu: Dum person anländer, öl, cigg, malin i garderoben, polisen, dumma grannar, knasiga pojkar, knasigheter i sovrumet, dumma cigg, bråk, "sitta ensam och deppa", städa och äta macka och mos. Ungefär så ser jag tillbaka på festen.

På söndagen vaknade jag tillsammans med Linda i hennes föräldrars sovrum. Hade tydligen snackat i sömnen, roligt. Vi drack kaffe och rökte och sedan satte vi igång med att städa. Bestämde mig sedan för att bli full för att slippa vara bakis och städa så jag fick det som var kvar av Arvid. Ägde. Blev full och glad, med lite inslag av att vara bakis.

Vid två eller tre vandrade 4 knasiga personer in på Mariehems centrum med massa pantflaskor och ölburkar. Vi måste ha sett helt fucked up ut. Vi fick ihop till ett pack cigg. Andreas stack och vi andra tre gick tillbaka och softade mest. Vid 5 fick jag skjuts hem av Gabriels mamma och när jag kom hem sov jag i 1,5 timmar. Skönt kallas det. Jag åt också en stor portion med makaroner innan jag somnade. Åt på ca 2 minuter.

Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i min säng tror jag. Den var galet skön idag.

Min helg var iallafall awesome, och jag kan inte säga vilken inställning jag har inför nästa helg.

Cya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: