steppix

Partyhelgen!

Kategori: Allmänt

Egentligen är det fel att bara kalla den här helgen för partyhelgen. Det är för att de senaste helgerna faktiskt har varit sjukt mycket party.

Men iallafall så ska jag berätta om en ny spännande helg för er.

Fredag: Började fredagen som vanligt i skolan. När jag hade kommit hem softade jag med Linda och sedan käkade vi sjukt mycket mat. Kyckling och ris har aldrig smakat så gott. Lite senare efter att vi softat i soffan började förfesten. Den hölls i vårat kök. Som vanligt ägde förfesten och det är nästan då som jag och Linda är som fullast. Cornelius kom och han hade med sig sitt partypack med 3,5or.

Vi fick tag på Gabriel och hans bror körde honom till Mariedal. Där hämtade dom upp oss och vi fick åka skåpbil till Löken, hon hade nämligen fest. Väl framme var vi sjukt glada eftersom bilturen hade ägt.

Mitt minne är ganska svagt från det som hände hos Löken men jag miss att det var awesome. Runt 01.00 skulle vi dra och det tog ganska lång tid för mig, Linda, Cornelius och Gabriel att komma hem till mig. Väl hemma väntade iaf varma sängar och mysigheter.

Fredag: Hejhej alla ungdomar som är bakis. Jag och Linda ville se på Björnbröder och efter filmen ville vi åka till Frasses för att käka. Cornelius stack hem och vi andra stack till Frasses. Folk måste ha trott att vi vart 3 stycken fucktards, vilket vi dock också var.

Efter Frasses kirrade vi alkohol och sedan stack Linda hem. Jag fick kaffedarret och trodde att jag skulle dö. Så jag la mig i sängen och såg på tv och sedan somnade jag. Vet inte om Gabriel också somnade men det tror jag.

Vid 4 ringer Gabriels bror för han är vid mig om 10 min. Jag får panik för jag har fortfarande blött hår, inget smink och jag sitter bara i en t-shirt och ungerkläder. Rusar runt och tar på mig fula byxor och en ful tröja.

Vi åker till Linda och sedan bär det av till Bygdeå. Det är alltid ett nöje att åka bil. Väl framme softade vi och Gabriel kom upp med asgoda mackor, olika kakor och juice. Han är sjukt awesome. Vi tog en sväng runt Bygdeå och fick träffa en av hans vänner, han hade bara underkläder på sig. Ganska fint.

Vi började dricka och allt var party, ibland blev det knas men allt löste sig såklart. Vi fortsatte festa och sedan fick vi skjuts till stan av Gabriels kompis Tobias. Efter detta blev det mesta knas och det tänker jag lämna bakom mig.

Kvällen slutade iaf med att Gabriel däckade och vi tog oss friheten att använda honom som ett klotterplank.

Vi vaknade på söndagen och vandrade till haga. Kirrade 100 kr och lite cigg + en macka och ett glas cola. gabriel for hem och jag och Linda glodde på film.

SJUKT PARTY HELG

Kommentarer

  • linda säger:

    ÄGER JU

    2009-09-21 | 22:36:59
  • Steffi säger:

    linda: Äger fett mycket!

    2009-09-21 | 23:30:02

Kommentera inlägget här: