steppix

No Coffeday Without Giant Pigs You Know- Part two

Kategori: Allmänt

Här kommer resten av bilderna, enjoy:


Såklart blev det kaffe på Lunchen.

Såklart var alla taggade.

När vi gick ut för att röka ännu en gång började folk tagga till. Jag och Linda var uppe i 5-6 koppar nu.

Hoppla.

Hardcore superstar.

Äventyr.

När man är på äventyr behövs det kniv.

Fast alla är inte kapabla att använda sådana saker.

Go jävla skylten.

När det är äventyr går det ofta över styr.

Det var faktiskt dags att fimpa.

Sista lektionen var matte. Blev inte av kan jag säga.

För er som har sett Donnie Darko alltså filmen, här har vi Frank alltså kaninen.

Jag fick stå i skamvrån iallafall. Jag var för söt.

Linda tyckte det var roligt och tog kameran och softade.

Min hals tog livet av mig men jag krigade på och var hur söt som helst.

Sista gången man rökte vid bron denna dag.

Sen gick vi.

Vi åkte ner på stan och kirrade alkohol.

Vi träffade Marcus, han var också på äventyr.

Vi tog en sväng förbi Café Station och sedan ja, sedan blev allt knas. Kvällen var spårad och vi ska inte ens nämna sakerna som hände.

COFFEDAY

Kommentarer


Kommentera inlägget här: