steppix

Need a haircut

Kategori: Allmänt

Kan inte sluta älska mitt hår. Det är sjukt äckligt och jag tänker aldrig tvätta det. Hårsray is the shit liksom. SKolan idag sög iallafall. Efter skolan blev det stan med Löken, Cotte och Tommy, det var faktiskt ganska trevligt.

Kom hem och softade innan jag var mned Linda. Vi taggar då redan fest i helgen. Det går inte bra att vara nykter nu. Vi taggar även nyår och julen.

Såg massa gamla videos från massa knasiga saker idag som vi hade spelat in. Kanske lyckas kirra in dom på tuben och då får ni något att älska. Helt underbart att se. En del är från förra nyår och jag kan inte hålla mig för skratt när jag tänker på det.

Nu ska jag borsta tänderna, tvätta bort sminket och gosa med min hårspray liksom.

Cya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: