steppix

Miihiiihiiiiiii

Kategori: Allmänt

Är helt jävla less på att vara sjuk. Less på att hosta upp äckligt jävla äckelslem. Less på att inte kunna prata normalt, utan jag låter som en ful, finnig, tjock pojke som just hamnat i puberteten. Less på att ha träningsvärk i magen för att jag hostar hela tiden, och det gör därför ont när jag hostar. Less på allt som har med sjuk att göra. Jag vill äta mat, inte ligga i sängen mer och jag vill inte se på dåliga program på tv.

Jag vill komma tillbaka till skolan och skratta åt hur fula alla är. Jag vill träffa alla söta personer som verkligen gör min dag. Jag vill sitta med någon och berätta om min dag och höra hur den andra har haft det. Jag vill kunna tagga helgerna och fest. Jag vill mysa sönder och se film. Jag vill vara med dig.

Blir så sjukt deppig av att bara vara hemma. Ska försöka få igång min röst och sedan träffa Linda idag på stan. Vi ska fixa lite personliga saker och sedan hade jag tänkt att spendera mitt studiebidrag. Finns faktiskt en del saker som jag måste ha nu och det är det som jag ska köpa. Bland annat en söt mössa, strumpbyxor och underkläder.

Nu ska jag försöka få i mig lite te och sedan försöka fixa ihop min röst. Allt går ju med våld och vaselin!

TUMMEN UPP FÖR STEFFI FÖR HON KRIGAR PÅ!


Ps. Är faktiskt lycklig över en sak- Chuck börjar nästa måndag. ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: